Helt otroligt!

Makalöst! Sanslöst! Sjukt! WOW!!!!!!
Theo somnade för natten 22.20. Jag vaknade av att han gruffade i sängen som vanligt när han börjar bli hungrig. Tittar på klockan. Gnuggar mig i ögonen och tittar på klockan igen.... näe... hmm... va? neeeeee.... öhhh....
Kl visade 05:55!!! Jag börjar räkna tyst för mig själv.... 5, 6, 7.... ehh... Ungen har alltså nästan sovit 8 timmar i sträck. Det kan inte va möjligt. Jag måste räknat fel. Räknar igen.... Blundar och tackar nån högre makt för sömnen och ler stort.
Peter hör när jag börjar böka med Theo för att amma honom och frågar vad klockan är.
Jadu.. kl är 6 och jag ammar Theo för första gången nu först!
Men.... vvvvvaa??!! Peter är helt chockad han mä. Han trodde han sovit över våra amningar och inte märkt nått.
Lycklig och med ett leende på läpparna vänder han sig om och somnar om igen medan jag sätter igång och ammar.
Han äter en 15 minuter och sen somnar han om och sover till 7.20 ungefär. Äter och somnar om och vaknar kl 8.30 igen.
Men den här gången tänker han inte somna om igen. Han är pigg. Ligger och jollrar och ler med hela ansiktet.

Jag tänker tillbaka till igår kväll när jag frågade Peter vilken av dagarna han ville sova ut på och han svarade att det inte spelade någon roll. Jaja, vi tar det som det kommer. Den som är piggast går upp. Och så får hela familjen sova ut!! Happy!! Jag förväntar mig inga fler sådana här nätter direkt. Det var bara FÖR bra för att vara sant. Men man får vara nöjd och lycklig över en sån här natt. :-) Det är iallafall jag :-)

Så idag gav vi oss pigga och krya iväg och spelade beach allihopa. Jättemysig dag med goa vänner och roliga beachmatcher :-)
Nu har vi precis ätit en mysmiddag och kanske kikar på en film snart.

Livet här härligt!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha ja han måste varit helt slut efter en dag med bilåkning och träffa moster Petra. :) Jag kanske borde komma oftare. :P

2009-08-16 @ 10:45:27
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0