Sjukt sliten

Har inte orkat skriva på ett par dagar. Är nått så fruktansvärt sliten hela jag just nu. Det är helt otroligt hur allt jobb kan hopa sig så otroligt under den sista och tyngsta månaden för mig.
Det har gått ganska bra, fram till förra veckan efter vi kom hem från Stockholm. Känner inte att jag repat mig från den rundan riktigt ännu. Svårt att tänka sig eftersom det igentligen inte var jobbigt på DET sättet liksom. Men det var mycket gå och stå och inte direkt något vila över huvudtaget. Och att jag knappt sov på hela natten. Sen dess har jag knappt sovit alls på nätterna. Det har varit mycket bärande och stressande på jobbet och så har jag inte sovit alls på nätterna.
Vilket resulterat i att igår när jag kom hem från jobbet mådde jag nått så fruktansvärt illa och hade väldigt onda förvärkar och så ont i ryggen så det värkte hur jag än satt eller låg.
Jag blev lite orolig igår nästan.... Funderade på om jag skulle ringa förlossningen. Men det lugnade ner sig en stund efter läggdags tack och lov. Men med ännu en natt utan sömn så känner jag mig totalt förstörd idag.
Jag kan inte för mitt liv förstår hur jag ska orka med en hel månad till i samma fart :-( Jag vet inte vad jag ska göra....
Jag HATAR att inte klara av saker!!! Det är ju roligt att jobba, men jag klarar inte av det här tempot och lyften längre och det gör mig skitförbannad och frustrerad! *suck* Jag är inte en sån som sätter mig ner och säger att jag inte klarar av å göra det här längre. Men snart måste jag nog tyvärr..... 

Ledsen för det klagande inlägget.....  Men jag mår verkligen inte bra just nu. Känner mig lättirriterad, stressad och uppjagad mest hela dagarna.
Det är ju nu man borde vara lycklig, harmonisk och allt det dära....   jag behöver varva ner.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men kristin hur länge ska du jobba!? Fick du inte bli mamma ledig tidigare!?

2009-04-29 @ 16:48:00
URL: http://allvarligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0