Nattens bravader

Ännu en sömnlös natt... *frust*

Efter ett antal rusningar till toan och sittandes på sängkanten och kippa efter andan så känner jag mig helt slut idag.
Såhär slut har jag inte känt mig på väldigt länge faktiskt.  Och inatt vaknade faktiskt Peter oxå och ville va med och leka.
Det va väl ungefär den tredje gången för natten som jag sätter mig upp och har svårt att andas, känner mig yr och sitter på sängkanten och försöker hämta mig. När plötsligt Peter rusar upp och ställer sig bredvid mig.

Peter: Jaha, men hur mycket vatten är det då?
Jag: Men va?
Peter: Hur mycket vatten är det på golvet igentligen?
Jag: *suckar tungt* Men Peter, jag har lite svårt att andas. Det finns inge vatten, jag bara sitter här och försöker lugna mig.
Peter: *sträcker sig efter lysknappen och säger lite irriterat* Men det är ju vatten överallt, jag måste få tända om jag ska se!
Jag: *Flåsar* Men snälla Peter! Det finns inget vatten! Du drömmer! Snälla, jag försöker bara hämta andan"
Peter: *stampar iväg till sängen igen och är högirriterad" ÅHHH jag får aldrig visa dig nått!!!
Och han sover igen innan huvudet landat på kudden..... Å där sitter jag å flåsar. :-S

När jag påminde honom om detta idag hade herr Frisk inte ett minne av vad som hänt. Förutom att han mindes att han hade drömt om vatten. KAN kanske bero på att dom haft en läcka på jobbet alldeles nyligen. hihi

Jag ÄLSKAR dig och för att du är lika knasig som mig mitt hjärta! hihi

Kommentarer
Postat av: Johan

Kanske ligger i släkten, jag hade tydligen sagt åt Sara mitt i natten att "jag får aldrig göra något!" :)

2009-04-02 @ 15:41:05
URL: http://johanfrisk.blogg.se/
Postat av: Johan

Förresten, jag ska också till P&L och till en massa andra roligheter, bara så du vet liksom :P

2009-04-04 @ 20:21:21
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0