Mr treehater

Oboy vicken dag det varit idag. Det började ju redan igår med varmt och soligt. Men idag har det ju varit sommar för sjutton!
Imorse slog jag upp ögonen redan kl 7 :-O. Jag försökte verkligen att somna om igen. Låg säkert 40 minuter iallafall och ansträngde mig. Men Theo hade disco därinne så det var inte så lätt....
Så jag gick upp istället. Kikade lite på tv, plockade lite, tvättade lite. Kl 9 försökte jag väcka Peter vilket var lättare sagt än gjort. Men vid 9.30 klev han iallafall upp och vi kunde äta lite frulle ute i solen :-D
Stekande sol redan då. SJUKT underbart! :-D
Efter det började Peter leka skogshuggare som vanligt. Han har blitt galen karln! Han ska hugga ner vartenda träd han ser nästan. hihi
Själv började jag sortera lite lådor i förrådet. Sånt som ska slängas och som ska sparas. Hittade en hel låda med Rasmus gamla babykläder och filtar. Så imorgon ska jag tvätta dom och lägga dom i lådor. Dom ska ju såklart användas på lilla Theo.
Sen blev det sola bebismage på baksidan. OJ va jag brände mig i ansiktet och på axlarna. MEN! Som jag brukar säga. Hellre röd än vit! hihi
Grillad fläskkotlett med potatisklyftor till middag. MUMS! Och efter det en superskön promenad med lite styrkeövningar efteråt.
Nu på kvällen har jag suttit ute i solstolen och softat lite medan Peter grillat trädgrenar som vanligt. :-) Hoppas verkligen det blir en lika härlig dag imorgon :-)

Nu äre Robinson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0