Morronpiggelin

Vaknade 6.00 PIP imorse av Peters väckarklocka. Han hade glömt stänga att det var veckordag och glömt stänga av larmet.... *suck* Försökte somna om men var såklart kissnödig när jag väl vaknat. *suck igen*
Efter det kunde jag ju inte somna om ordentligt såklart. Låg å småslumrade lite och höll å att somna vid ett par tillfällen. Men lagom innan så satte sågverket Peter igång å storsnarka, så det va ju bara å glömma :-S
Vid 7.30 gav jag upp och gick upp och klädde på mig och tog en morgonpromenad i solen istället. Det va verkligen asskönt. Alldeles tyst och lugnt var det ute. När jag kom tillbaka var Peter uppe och hade gjort kaffe :-)
Mysfrukost :-) Skönt å vara uppe i tid faktiskt.

Vid 11 drog jag iväg in till stan för å träffa Björkman å käka lunch. Mycket trevligt och prata av sig en stund och käka god sallad. Kräftstjärtar och fetaoströra. MMMMMMM!!!!
Vid 13 taget mötte jag upp Lisa på 9:an för att ta en shoppingrunda. Vi skulle hitta någe fräsigt till kvällen tänkte vi. Jag hittade min vita topp jag letade efter. Men vi sprang genom varenda affär som fanns tror jag utan att hitta några vita jeans som Lisa ville ha. I vanliga fall kryllar det av vita jeans, men inte idag tydligen....

För en stund sen kom jag hem och snart ska vi grilla hamburgare :-P Sen blire till å göra sig klar inför kvällen.
För ikväll äre Beach reunion party i Casa Picco och Erica :-)
Eftersom jag förmodligen är den enda som blir nykter så blir jag förste fotograferare och tänker dokumentera kvällen noggrant. hehe

Nä nu äre grillning här :-P Återkommer imorgon med bildbevis på kvällens bravader.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men Å!

Jag vill ju ha alla härliga detaljer - och gärna en bild eller två också!

2009-04-11 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0