Kommer bli en bra dag

Det känns som det kommer bli en bra dag det här :-) peppar peppar så har vi en lugn period på jobbet så det finns inte sådär jättemycket att göra. Vilket ju naturligtvis är HUR skönt som helst en fredag :-P
Det blev lite extra lång fika i fm med Sussie. Pratade vikt och graviditet..... Jag avundas verkligen dom som bara får en liten kula på magen och inget mer. Det känns HELT ÄRLIGT som att jag har jordens största arsel just nu! Och två feta klubbor till lår. USCH!! Det är en jäkla tur att det bara är 57 dagar kvar av det här. Man får hoppas att man rasar i vikt när bebis kommit ut. Det ska bli så skönt att få börja röra på sig igen och må bra :-)
Missförstå mig inge, det är jättemysigt att vara gravid och känna lilla bebis puffa därinne :-) Men det är lite tungt nu i slutet.... Och man kan knappt röra sig utan att det gör ont eller det tar stopp.
Jag märkte igår att jag inte kan sitta vid vardagsrumsbordet och äta längre!! För jag kan inte luta mig framåt så
mycket!  :-O
Och vart FAN kommer alla kilon ifrån!! Jag äter ju mindre nu än jag någonsin gjort förut!! Varför går jag upp så fort i vikt nu för då!? WHY WHYYYY!!!!! Undra om det är en jättebebi jag har därinne... :-S
Det är tur att man har världens underbaraste sambo därhemma som stöttar en och får mig att känna mig som världens vackraste ändå :-D
Älskar dig min lilla chokladpralin! hihi

Nu är det snart lunch på stan med Suss och kanske resten av Atea gänget. Inte för att man har råd att handla nått men det blir väl nån snabbrunda på stan sen å kolla lite :-) Skulle ju vara kul å ha nått snyggt nytt på sig imorrn.
Det är nämligen avslutningsfest för Tierp volley imorgon kväll. Middag och underhållning stod det på inbjudan :-)
Blir skojsigt. Peter blir hemma med Rasmus. Han hade planerat en videokväll med godis för dom två. :-)



Hur har jag haft sån tur
Jag vill aldrig vara utan dig min kärlek
Det är du, jag och våra pojkar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0