Klant ända in i själen

Det spelar ingen roll hur lugn och harmonisk jag än är. Jag gör alltid, och då menar jag ALLTID nått som är klantigt.
Imorse skulle jag göra nått så enkelt som att vässa kajalpennan över toaletten. Guess what happend!!
Jo... ni gissade HELT rätt. Jag tappade pennvässaren rakt ner i the shitstoole *suck* Jag vet inte vad jag tänkte när jag stod där men bra jäkla less var jag iallafall. Stod bara och stirrade och suckade en lång stund. Sen gick jag och hämtade en galge och fiskade upp vässaren igen. GUUUUD!!! Hur lyckas jag!!??? Kommer jag någonsin bättra mig?!
Hur länge kommer Peter orka med mig?!

Peter vet inte nått om det som hände imorse... ÄN. Han kommer bli så fruktansvärt trött på mig.....
För igår gjorde jag nått ÄNNU klantigare. Jag färgade mitt hår inne på vårt lilla badrum. Gick ner och satte mig och väntade 20 minuter som man ska. När kl ringde gick jag upp och duschade ur håret. Sen gick jag in på badrummet igen för att borsta håret, tände lampan och blev stående gapandes..... Och så började jag "Oj!! ojojojojojojoj.... ojoj... OJ!
Peter stannade upp idet han gjorde och frågade oroligt "vaddå oj! Vad har du nu gjort!"
Peter kommer gåendes mot mig och jag skyndar mig å stänga dörren och låsa den. Därute står han och rycker i dörren och frågar vad fasen jag gjort.
Därinne står jag och tittar på dom torkade färgfläckarna på väggen. Skyndar mig ta en svamp och börjar skrubba som en dåre. Peter står fortfarande utanför dörren och undrar vad jag skrubbar för nått. "INGENTING!!" säger jag.....
Vips så har han låst upp dörren UTIFRÅN och stormar in på badrummet. Jag stannar upp i mitt skrubbande, vänder mig om och tittar på honom  med dom sötaste hundögon man kan ha. Han finner inga ord.... Bara står och tittar på mig och ruskar på huvudet.
Hundögonen hjälpte inte.... Kristin får panik, vänder sig om och skrubbar vidare och går över i taktik nr 2, försvarsställning. Att jag såg minsan inte att det blev och hade jag sett så hade jag ju tagit bort det på en gång. Och det kommer gå bort, JAG LOVAR!!  Han bara suckar och går ut därifrån.
Iallafall.... så... det gick inte bort... *skamsen* Nu har jag lovat att ALDRIG mer stå därinne och färga håret.

Jag tror vi måste måla om väggen......


Kommentarer
Postat av: T

Hahaha! Låter som en av mina dagar!

Tack för din kommentar. Kul att du tordes!

Make blev helt till sig när han hörde att du har skrivit på min blogg. Det trodde han att du aldrig skulle våga! ;D



Ha en fin Påsk!

2009-04-08 @ 19:49:17
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: Carin

Hahahaha!!! Underbart ju!:) haha

2009-04-09 @ 10:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0