I solen, på beachen...

Mmm där skulle man ju helst vilja vara nu. Solen skiner och det börjar bli varmt och skönt ute. Och här sitter jag... Inne på ett svettigt kontor!!  Jag törs LOVA att det kommer vara såhär hela veckan. Ändra fram till fredag när man blir ledig. Då kommer det blir SKIT väder igen! Så är det ALLTID! När man KAN va ute och ha det skönt då är det pissväder.... Blääää

Ursäkta mitt humör som inte är solskensfriskt som vädret ute idag. Igår kväll hade jag täta sammandragningar som gjorde ONT! Och när jag skulle lägga mig för att sova kom dom tätare. *suck* Kallas väl förverkar nuförtiden antar jag....
Så jag kunde inte sova alls. Och efter en sådär 5 kissningar så lyckades jag väl till slut somna där på natten nån gång.

Trött som ett as rullade man ur sängen och kom iväg till jobbet. Väl här har jag inte gjort någe annat än suttit och flåsat idag. Bebis trycker förmodligen mot lungorna på något sätt så syretillförsen för mig blir inte den bästa....
Vilket medför att jag känner mig matt och yr och på nått konstigt sätt blir det svårt att andas och nästan hyperventilerar.
Jag trodde det skulle gå över men nu har jag haft det sen imorse och kl är snart 13 på dagen nu. *pust*

När jag kom hit imorse upptäckte jag att jag hade kaffevecka oxå. Plus att tjejen jag har veckan med är utlånad till ett projekt och är inte ens HÄR. Och jag är ju på röntgen flera dagar i veckan och kan knappast springa fram och tillbaka dit bara för att tömma diskmaskinen och fylla på kaffe åt folk....
När jag var på väg ner på röntgen imorse fick jag ett "Det står fruktpåsar därute som du måste lasta in i kylen!!"
Ja... jag tänker INTE göra det nu för nu ska jag ner och jobba!!
Dagens I-landsproblem skulle jag säga. Men för "tanterna" här på IT är det DÖDLIGT allvar om inte allt är ordning och reda i köket! Herregud....... *suck*  Känner inte att jag orkar med en massa onödigt idag när det fan är jobbigt å gå till och med.
Näe... ingen vidare dag idag. Fast det borde ju vara det..... Ska sätta mig vid fönstret och sniffa lite luft :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0