Avslutningsfest

Igår var det då dags för den årliga avslutningsfesten för Tierp volley. Första året för mig, Lisa och Elin då.
Startade med middag och med en massa prisutdelningar som bla Årets överasskning och Årets spelare.
Evelina Frank blev året överasskning och Evelina Stenmark tog hem priset för Årets spelare :-) Grattis till er tjejer! :-D

Efter middagen började dansen. Stelt till en början. Naturligtvis bara några fåtal tjejer som ställde sig där och dansade. Men senare in på kvällen när folk fått i sig lite "starka drycker" så kom dom igång. Har inte så mycket å rapportera faktiskt... Inga skandaler eller roligt skvaller så länge jag var kvar. Vi åkte hemåt Gävle igen vid 23 taget redan. Släppte av Lisa och Elin utanför HB och sen drog jag vidare hemåt.
Nått så fruktansvärt trött var jag. Hade ju varit uppe sen strax efter 6 på morgonen då Rasmus vaknade. Så nu jäklar var man lagom mör. Satt uppe en stund med Peter när jag kom hem. Men vi gick och la oss nästan på en gång och somnade som stockar både han och jag.

Imorse vaknade Rasmus kl 7 och gick ner själv och tittade på tv. Så mamma fick sova till 8.20 innan den hungriga fågelungen började skrika. LYX!! :-D
Fotbollsträning för Rasmus mellan 12-13 stod på agendan idag. Förutom det har han väl varit ute mest hela dagen med Peter på gården. Just nu sitter både han och jag och softar i soffan. Han kollar på Transformers och jag surfar :-P
Det blir inte många mer knop gjorda idag kan jag säga. Har haft MYCKET sammandragningar idag.... Några som gjort lite ont oxå. Så jag ska försöka ta det lite lugnt. Inte så kul inlägg idag kanske... Men jag är för trött för å orka skriva mer.

Några bilder från igår.

              

              

Alla bilder från kvällen finns på facebook

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kan man annat än älska bilden på Sara där hon ser ut att stå helt ensam på dansgolvet och ösa för fullt? Hon är sig lik måste jag säga!

2009-04-19 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0