GAMMAL!

Jag börjar på allvar inse att jag faktiskt inte är 15 år längre. Newsflash!!! 
Jag är schleeeeten som f*n kan man lindrigt säga. Otränad och slapp som en lakritsrem rättare sagt. :-\
Med långa och jobbiga dagar på jobbet och sen direkt hem för att kasta sig på tåget och iväg till Tierp på träning.
För att sen inte komma hem förrän väldigt sent... Det va väl sånt man klarade utan att ens blinka när man va en sådär 15 bast. Imorse vare så seeeegt å kliva upp. Jag blir fortfarande helt förundrad över hur Peter klarar av att bara kliva upp kl 6 på mornarna och alltid ALLTID! vara i tid till jobbet.
Och sen får man själv skämmas som en hund när han ringer kl 8.30 för att kolla så jag är vaken.... När jag igentligen borde varit på jobbet kl 8 :-S  De ä TUR man har flex säger jag bara. Herregud....

Jahopp.. träning ikväll igen då! och inge sova blir det i helgen heller för det är samling i Tierp kl 10 imorgon lördag och samling kl 7.30 på söndag! 7.30 liksom!!! Då betyder ju att jag måste åka senast 7 hemifrån. *suck*
Jag kommer va DÖD på måndag :-\
Arma mig.... Vad har gamlingen gett sig in på ;-)
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0