Dålig! Ja veeet....

Jag har varit så kass på å blogga på sista tiden. Vet inte... har inte haft nån lust över huvudtaget å sitta framför datorn ens.
Hmm.... Inte så värst likt mig. Men så äre iallafall.
Vad har hänt då.. Party i lördags hemma hos Maria. Höstfest som vi så fint kallade det. Vi grillade och satt ute och åt i typ 10 plusgrader. Om det ens va så varmt... :-S Men sitta ute SKULLE vi göra. :-=
Jättelyckad kväll faktiskt. Den roligaste festen och utekvällen på länge :-)

Måndag, tisdag och onsdag har jag gått projektledarkurs här i Gävle. Intensivt minst sagt! Man va som en slakt när man kom hem på kvällen. Sitta på helspänn mä högkoncentration från morron till em är inte min starka sida. hehe
Men jättebra utbildning verkligen!
Idag torsdag: Kris på röntgen på fm och supporten på em... blääääääk! Ikväll äre iallafall träning, det blir kul!
Fredag: Massor att ordna med mitt projekt som jag håller i plus att jag kommer springa en hel del på röntgen.
Lördag: Åka till Kolbäck och fira pappas 65 års dag. Hela tjocka familjen ska ut å käka middag på kvällen. Blir mysigt! :-D
Söndag: Ligga i soffan å pilla naveln å ladda inför veckan som kommer... För den kommer bli MINST sagt kaotis både i jobb och träning... *puuuuh*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0