Skäll

Fick mig precis en avhyvling av Tina för att jag uppdaterar min blogg dåligt. hehe
Sant... jag borde skämmas. Vet inte men dagarna har bara runnit iväg....
Hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det börjar gå framåt på jobbfronten iallafall. Man kan nästan kalla det ett karriärssteg nu kanske. :-D Mycket som händer under hösten och det kommer bli jobbigt, men kul :-)

Karriären i Tierp går väl inte som jag tänkt mig riktigt. Nuförtiden spelar jag center och det var ju några år sen..
Det har väl funkat sisådär.... Det är lite svårt å komma till anfall. Förutom det så funkar jag väl som vanligt där på planen.
Det är iallafall jättekul å spela.

Å grattis till TINIS som blev matchens lirare i premiärmatchen med Elverket borta mot Gislaved! Som dom däremot oxå VANN mä hela 3-0!! Du kommer göra stordåd i det där laget gumman! Jag ska absolut se till att komma och sen en match :-)

Ikväll blire iallafall fika på stan mä Björkman. Jag har bestämt mig för att verkligen UNNA mig gott ikväll :-P
kanske en fet morotskaka ... eller en stor negerboll!! ÅJAAA det HETER negerboll!! Eller kanske både och!!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Frispråkiga kvinna:-)

2008-10-28 @ 15:29:53
Postat av: Jumpy

Ja jag skulle definitivt säga en liten stor negerboll. ;)

2008-10-28 @ 17:30:23
Postat av: tina

Äntligen:=) har väntat lääänge på ett inlägg från dig! Sitter ju vid datorn dagarna långa i skolan, så måste underhålla mig med att läsa bloggar! ja...klart du måste komma till storstan:) Har alltid en ledig sängplats åt dig.. de vet du:) Kram

2008-10-28 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0