Ska det va såhär?

När jag ändå är igång och klagar så tänker jag klaga på nått som irriterad mig LÄNGE nu!
För varje gång jag ser det kan jag inte låta bli å kommentera det.

Ta en ordentlig titt på den här bilden




Är dom FOR REAL dom som har den här Hälso Klubben! Eller är det jag som är ute och cyklar HELT??
För... Är inte tjejen på bilden till vänster normalbyggd?
Och rätta mig om jag har fel men... Är det inte en typ anorektiker på bilden till höger??
Inte KONSTIGT att dagens ungdomar får anorexia när en Hälso Klubb går ut med sånna här bilder!!!
Nu ska jag va ful i munnen.. FY FAAAN!!!

Sådärja... nu ska jag lugna ner mig... kanske jobba lite... :-P

Kommentarer
Postat av: Kärran

Har du lugnat ner dig nu?:-) Har också funderat kring den där bilden. Dissa Hälsoklubben. Ingen bra reklam.

2008-10-17 @ 13:03:11
Postat av: Eken

Nä precis. Och exakt HUR bra äre igentligen å gå ner 9 kg på 28 dagar!?

2008-10-17 @ 14:24:29
Postat av: Johan

jag tror att du bara är sur för att du aldrig blivit uppmuntrad av en pizza-gubbe som mig ;) HAHA

2008-10-17 @ 16:09:25
URL: http://johanfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0