Tvillingar

Nu har jag varit i Kolbäck och gosat med dom nyaste tillskotten i familjen Ekdahl. Tvillingarna Linn och Sanna nu 6 veckor gamla. Å guuuuud så söta dom var. :) Dom väger ungefär lika mycket nu som Rasmus gjorde när han föddes... Tänka sig....
Det verkade knappt nå jobbigt å ha tvillingar.... ;) hihi

 Linn        Sanna

Helgen har varit skön iallafall. Efter att jag lagt Rasmus så bänkade vi oss framför tvn för att se hockeyn. vi såg fram till det stod 2-0 till Finland och sen sussade vi så skönt i soffan. Vaknade till en sväng och insåg att det nog va lika bra å gå och lägga sig. Sagt och gjort. Sova ut fick vi göra oxå för Rasmus sov mellan mormor och morfar.

Imorse var det inte lika kul då... När Rasmus står och kikar in i rummet står klockan på 4:48!!! Å herregud..... *suck*
Ja det är ju faktiskt inte så lätt å veta när det är morgon och inte nu när det är så ljust. Och jag kan ju säga att fåglarna är ju INTE direkt tysta kl 5 på morgonen.... Så jag förstår honom.
Men han somnade om tack och lov och vaknade igen kl 7.

Veckan som kommer hoppas jag verkligen verkligen på sol och värme. Och förhoppningsvis mycket beachträning. För på lördag ska jag tävle med Emilia i Sundsvall. Ska bli skiiiitkul! Och när vi kommer hem är det schlager/inflyttfest hos Picco och Erica. KUL!!! :D

Kommentarer
Postat av: Mirre

Naawww, va söta! =)

2008-05-19 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0