Tröttsamt...

Hela förra veckan va HUR fint väder som helst. Varmt vare oxå. Men blev det någe beach? NÄE! Och varför... JO för att typ nästan hela gänget va i Turiket hela veckan på beachcamp! ORÄTTVIST!!! tror jag sagt det förr.....
Den här veckan är hela gänget hemma och VAD är det för väder ute.... Mulet som fan och framförallt KALLT!!!
Det känns ju som vinter ute igen. Iskallt för böveln! Va äre frågan ooooom!
Skulle ju kunna spendera dagarna med shopping istället OM det inte var så att kontot är ganska tomt oxå.... :S
Så den här veckan verkligen segar sig fram.... Jag är trött och har igentligen ingen lust till nånting...
Har kännt mig konstig i kroppen oxå. Frussen och nästan som växtvärk i kroppen... mysko...
Får se om det blir nån beachträning ikväll...

Föresten, Petra hade köpt en tröja till Rasmus i Turkiet. Och lyckan blev stor när han såg den :) Mycket uppskattat :)
Tack Petra!



Planer på att åka till Kolbäck i helgen finns. Jag har ju ännu inte träffat tvillingarna Linn och Sanna. Och det är man ju rätt så sugen på att göra :)
Vi får se.

Nu off till Röntgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0