Snart är det helg!!

Äntligen är det slutet av veckan. Seeeeg vecka..  Det är rätt så lugnt på jobbet just nu oxå så det är väl lite långsama dagar antar jag. Det kommer och går lite. Det är lite så i det här jobbet. Det kan vara toklugnt en vecka och andra är det hur mycket som helst å göra varje dag. Just nu sitter jag i supporten. Och det vet dom som känner mig vad jag tycker om det.... Blähäää!!
Men! Det som håller mig uppe är att efter jobbet ska jag träffa min ögonsten en sväng. Sen ska jag ner och kolla lite kläder och skor på stan. Och kl 19 ska jag möta upp Björkman för mat och en öl eller två :P
Får väl se vad det blir. Men sitta ute på Brända känns ju lite lockande nu när solen skiner :) Gissar dock att resten av Gävles befolkning tänker samma sak :S Ptja, vi får se. Kul ska det bli iallafall. :)

Imorgon fredag är det dags för Kick off för IT och Systemförvaltning. :) Börjar med konferens på dagen. Sen vid 15 så drar vi vidare till Engeltofta för roliga aktiviteter utomhus. Kl 18 är det dags för tre rätters middag. Menyn såg GRYMT god ut :)
MUMMA! :P
Efter det är vi nog några som kommer fortsätta kvällen inne i Gävle på nån pub. Kanske att jag sticker iväg till HB för att möta upp Carin lite senare oxå. Vem vet :P

Lördag ska Rasmus springa Mini Max ruset uppe vid högskolan. Det FÅR jag bara inte missa. Förra året var han jätteduktig. Det va första året han sprang men ändå kom han in i mitten någonstans. Och jag trodde ju aldrig han skulle klara å springa 1 km när han bara var 4 år. Men det gick ju av bara farten det :)
Å han gillar ju å springa så det går säkert superbra :)

Snart shopping!!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Nu finns lite tips på överdelar hos mig! Finns dock sjukt mycket mer ute i webshopparna så snoka på!

2008-05-09 @ 22:48:28
URL: http://paulinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0