PARTEY!

Morgonen började väl inte så bra. När jag skulle gå ner för trappan så halkade jag på ett trappsteg och va sååå nära och stuka foten. När jag senare skulle äta frukost så gick mackan sönder och hamnade i 20 bitar i min hand... tillsammans med en hel del kladdig keso :S. åååå en stund senare spillde jag kaffe på en kudde....
Och vi vet ju alla vad som kan väntas av dagen när den börjar såhär...... *suck*  Det är jag i ett nötskal...

Jaja... snart ska jag och Peter iväg till valbo för att shoppa lite kläder. Jag ska trösta mig med att försöka hitta mig ett par skor, en bh och lite strumpor.Får se om man springer på nån snygg överdel kanske :)
Och om några timmar väntas Tina hem till Gävle. Den där långa skåningen ni vet! ;)
Sen äre PARTEYY!!!!!  Jag och Tina ska sova i min lägenhet inatt så vi kan ligga och skvallra hela natten på fyllen. hehe

Ah ou!! Just ja, Peter har köpt en draughtmaster! Så när man kommer hem från valbo är det bara å fylla på. Beerfest!!!
PöööZZ

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0