Jag snodde..

den här från Pauiis blogg. Tycker det är lite småkul med sådana här grejjer faktiskt. Hoppas att fler kopierar och lägger ut på sina bloggar :)

För 5 år sedan....:  Hade jag precis fått Rasmus. Lyckan var stor och allt som fanns i min värld hade med barn att göra.

För 3 år sedan....: Separerade jag med Rasmus pappa. Vem kunde ana att detta bara var början på den jobbigaste tiden i mitt liv....

För 1 år sedan....: Ljusnade världen igen. Jag hade den bästa sommaren kanske någonsin och träffade massor av nya vänner. Jag flyttade till ny lägenhet och det bästa av allt, Peter kom in i mitt liv.

För 3 månader sedan....: Spelade IK Sätra Allvenskan för första gången någonsin. Så även jag. :) Hela tillvaron var volleyboll så inte mycket annat hände.

Igår....: Tittade jag ut genom fönstret och blev överlycklig över solen. När jag kom ut... inte lika lycklig. KALLLLLTT!!!
Jobbade som vanligt och sen kom min lilla ögonsten hem. :)

Idag....: Vaknade jag i min egen säng för första gången på två veckor. En kramig liten kille kröp ned bredvid mig och mös en stund. Snart ska jag till Sandviken och installera ett grafikkort för två skärmar.

Imorgon....: Ska jag jobba.. som vanligt :S Försöka komma iväg och träna på lunchen. Om fint väder kanske beach??

Om 1 år....: Bor jag i Ytterharnäs med min ögonsten och min finaste. Något mer vet jag inte. Jag har lärt mig att inte planera för mycket, det blir ändå aldrig som man tänkt sig. Dit vindarna blåser...... :)

Kommentarer
Postat av: Picco

ok, då....jag snor.....men det krävs lite engagemang för att våga lägga ut ngt dyligt...så jag måste fundera ut de rätta svaren.... ;D

2008-05-14 @ 03:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0