Helskön dag

Idag har faktist varit en sån där dag som flytit på helt utan att konstiga saker hänt. För ovanlighetens skull :P
Rasmus vaknade vid 6.30, kom in och satte sig i min säng och tittade på barnkanalen tills jag behagade vakna till liv.
Han var lite ledsen när jag skulle lämna honom på dagis så jag lovade att komma och hämta honom tidigare idag. Och sen lovade jag även att vi skulle mysa och titta på Harry Potters första film tillsammans. Vinkade och bar iväg till jobbet med lurarna i örat.
När jag klev in i mitt rum så blev jag påmind om att jag ju skulle ta hand om Andreas praktikant idag. Åhå... happ.. Bara å sätta sig ned och försöka leta fram lite jobb å gå ut på då. Hittade tre st jobb som vi drog iväg på och sen tog jag honom på en rundtur på röntgen. Sen lät jag honom faktiskt sluta för dagen :) Det va ju en lugn fredag och det fanns inte så mycket å göra. Ger nog inte honom så mycket så sitta å surfa fram till 16.30 en fredag.
Lunchen avnjöts på HB av mig, Henke, Matias och Henrik. Kotlettrad med vitlöksstekta potatisskivor och pepparsås. MMMMMM!!!
Vid 15 taget gick jag och hämtade Rasmus och vi åkte till affären och handlade hem för tacokväll.
Åkte till Ytterharnäs och mös ner oss under täcket och tittade på hela drygt 2 timmar långa Harry potter filmen. Lär väl erkänna att mamma slumrade till stundvis..... ja vaddå! Jag har ju jobbat hårt hela dan... :P
Efter filmen kom Peter hem från jobbet och det blev tacomiddag. Sen kollade vi alla på Talang 2008 en stund innan det var sängdags för Rasmus.

Imorrn åker vi till Kolbäck över helgen för att hälsa på nyaste tillskotten till familjen, tvillingarna Linn och Sanna. :)
Det ska bli mysigt att få sig en bebisdos igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0