Tröttsamt

Match igår igen då. Torsk igår igen då.
Jag vet inte ja men, jag skulle vilja ställa en fråga.
Varför i hela friden gör man tre spelarbyten när det står 21-21 i 3:e set och motståndarna leder med 2-0????????
Var det medvetet för att göra laget förvirrat????
Jag kan ärligt säga, JAG skulle inte velat vara den spelaren som efter att ha suttit på bänken en hel match kliva in i den ställningen med förväntningarna på sig att göra underverk.
DU BYTER SÖNDER LAGET FATTAR DU INTE DET!!!!!!!!!!
Jag tycker laget gjorde bra ifrån sig igår. Alla spelare jobbade dårar på plan och ibland har man helt enkelt inte ödet med sig.
Och tyvärr... jag kan helt enkelt inte hjälpa det. Min irritation gentemot en av tränarna bara växer och växer.
Dom val han gör ibland.....  Det har inte gjort annat än att sänka laget hittills.
Men ja... det här är mina åsikter bara.
Och Sofi, den där sista bollen. Ta inte åt dig av den. Det va ju faktiskt vår därbak och ingen av oss skrek på den. Hade någon av oss gjort det hade du ju släppt den. Det är lika mycket vårat fel. Vi är ju ett lag eller hur. :)

Jag brukar inte känna att det är någons fel när vi förlorar. Men dom senaste ggr en av våra tränare att coachat så har det gått åt H-vete helt enkelt. Dessutom har den här tränaren valt att stanna hemma och "vila" från dom flesta bortamatcher och istället skyfflat över det på den tränare JAG anser vara en bättre coach.
Han har iallafall tyckt att det varit för mycket och behövt vila. VILA!!! Jag fattar inte ens hur man kan ha mage och uttrycka sig på det sättet som tränare!
Speciellt inte när många i laget fullkomligt jobbat arslet av sig för att få saker att fungera. Vi sköter ALLT själva. Funktionärer, sponsorer, hemsida, programblad, jobba ihop nästan 8000 kr/person ja... you name it.
PLUS att vi tränar tre dagar i veckan och har haft matcher både lö och sö.

Vi har gjort en SKITBRA säsong. Punkt jävla slut!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag.

2008-03-03 @ 11:00:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Sofi

Om det ändå bara var den bollen jag tabbade mig på... Igår var det faktiskt inte många rätt från min sida. Jag kan passa på att be hela laget om ursäkt.

Jag tycker att du spelade bra igår och trodde du skulle få priset, men utsearen kanske kände sig jävig :-)

Jag håller inte med dig angående bytena på slutet. Jag tänkte varje gång snarare: Smart - det var taktiskt gjort!
För övrigt har han också heltidsjobb och familj och rustar huset så det går säkert en hel del tid för honom också. Jag tror dessutom att han rannsakar sig själv rätt ordentligt efter matcherna och försöker så bra han bara kan. De där bytena hade lika gärna kunnat bli succé - men, men, det blev det inte.

Stackars Sundsvall, de ska få sota för detta!!

2008-03-03 @ 14:21:47
Postat av: Eken

Självklart har även han familj och rustar hus mm. Men om man tänker på att VI tagit över många av hans sysslor så tycker jag nog inte en tränare har rätt att säga att han behöver vila. Speciellt inte rättvist mot den tränaren som får ta dom "jobbiga" passen trots att även HAN jobbar mycket.
Men men... Säsongen är gången och Sundsvall ska som sagt få sota STYGGT för förlusterna i helgen :P

2008-03-03 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0