TACK!!!

Vi frågar oss själva efter varje förlust vad det är som är fel. Varför vi inte kan spela jämnare och varför vi dyker som vi gör ibland.
Jag har svaret.
Laget spelar inte längre som ett lag!  Det känns som att alla spelar för sig själv och vi ser inte varandra längre.
DET är felet!
Om vi någonsin ska vinna måste vi komma tillbaka det det vi hade i div1.
Dvs laganda! För den är som totalt bortblåst!

Sen vill jag säga TACK så förbannat jävla mycket!!!!
Det är så helt jävla underbart att ha en tränare som fullkomligt STAMPAR ner trynet på en i skitpölen igen efter att man precis lyckats komma upp och andas ur den förra.
Det är ju fantastiskt jävla EXAKT vad jag behöver!!!!!  IGEN!!!!!

image473

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag har kommit fram till samma sak under timmen jag vred mig i sängen före insomnandet och samma sekund som jag vaknade (och förmodligen timmarna däremellan): vi har inte roligt tillsammans längre.
Idag är det fokus och glädje från första boll som gäller. Loosing is not an option!

2008-03-02 @ 10:04:40
Postat av: Mirre

Jag håller med, vi kanske tom ska sluta tänka på vinst vinst och tänka bara på varandra och att ha roligt.. Vi vill nå det där som Säter skrev om oss i deras referat..

2008-03-02 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0