Snorit :-O

mm.. jorå. Petra fick rätt. Jag vaknade onsdag morgon av att jag var snorig. Och det eskalerade hela dagen faktiskt.
Så inatt somnade jag väl inte förräns strax efter 4 pga att jag inte kunde andas :S Näsan va helt täppt och inge nässpray fanns i huset. *suck*
Aja, jag har ju ingen feber iallafall. Alltid nått :D
Iallafall så jobbar jag hemma idag för att kunna kurera mig ordentligt. För jag VÄGRAR missa morgondagen :D
Imorrn är det ju den årliga ATEA Hockey dagen. Då Atea arrangerar hockeyturnering för sina kunder på Läkerol arena. Jag ska såklart inte vara med å spela men kommer agera hejjarklack istället.
Efter hockeyn bär det av mot Ateas lokaler för att äta mat och dricka maaaaassor mä alkohol för att senare styra kosan ned på stan och HB :)
Jag och Diana kommer såklart vara snyggast på stället :P Eller hur ;) hihi
Tänkte sikta på en lite mer sofistikerad stil imorrn. Lång vit skjorta med brett svart bälte, mörkblå jeans och svarta stövlar. Makeup: Sotiga ögon ;) Det ni! Blir svårt å göra.... men det ska nog gå vägen :)

Nu back to work. Längtar till i eftermiddag när jag, Petra och Lisa ska ner och shoppa på stan.
Äntligen LÖN!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0