PANIK!!!!!

VE Å FASA!!!  Igår upptäckte jag att jag gått upp massa kg i vikt!!! Jag har liksom gått i min egen lilla värld och trott att jag kunnat stoppa i mig vad som helst. SOM OM DET INTE SKULLE MÄRKAS PÅ MIG LIKSOM!!!
Fan va sur jag blev på mig själv. Speciellt när jag står där på vågen och tänker tillbaka på hur jag satt och moffade i mig smågodis så sent som i söndags!! :S 
Nä det här tänker jag INTE acceptera!! Nu blir det hårdhandskarna!!
Nu när serien är klar ska jag börja springa och styrketräna och äta rätt minsan!! Här ska INTE rullas fram på stranden i sommar inte!!
Bläää vad jag hatar min jäkla kropp!! Så jäkla orättvist att det finns sånna som kan stoppa i sig vad som helst i ofantliga mängder utan att lägga på sig ett hekto ens. Om jag äter en bulle så sätter det sig på ena låret direkt, ja och då måste jag ju äta en till bulle såklart.......:P

Jaja... första dagen på ett nyttigare liv har iallafall börjat.
Startade dagen med två fullkornsmackor med mager kalkon på, en banan och en kopp kaffe. Okej... kaffet FÅR man inte ta ifrån mig för då blir jag ett monster.
Till lunch blir det paj med keso. Middag får vi se.... fasen va dålig jag är på sånt här med nyttig mat.... :S
Nån som har någe förslag?? Jag tar tacksamt emot dem. :)


image474

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det räcker i regel rätt bra att skippa de extrema onyttigheterna och inte ta dubbla portioner och äta upp de ungarna lämnar - åtmistone för mig. På den "dieten" har jag 6 kg bort sen i julas - skönt, för jag har också tänkt vistas en del på beachen i sommar. Fast de vackra gravvsprickorna är det inte mycket att göra åt...

2008-03-04 @ 10:28:47
Postat av: eken

Nä.. det är smällar man får ta för att få dom små underverken :)

2008-03-04 @ 10:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0