Optimist javisst!?

Jag är såååå seg idag. Vet inte riktigt... jag kan inte direkt säga att jag är trött liksom. Bara... seg i kroppen på nå mysko sätt. Samma sak vare igår på träningen. Hade en jättekonstig känsla hela träningen. Som om kroppen inte riktigt hände mä. Den vill inte vad jag ville. Skitmysko....
Och imorse när jag klev upp ur sängen va jag helt yrslig. Höll på att göra en ny ingång bredvid sovrumsdörren :S
På riktigt!  mm... skumt...
Tur att vi inte har träning ikväll... Nä ikväll ska jag mysa med Rasmus. Nått kul spel eller nån kul film :D

Ja och imorron bitti ska jag och Andreas träffa chefen för att gå igenom det nya schemat för supporten.
Som jag skrev i en tidigare blogg så har ju nån smartskaft kommit på idén att ha öppet mellan 7-18 istället för
7.30-16.30. Visserligen sitter jag bara ½ dag i veckan. Men jag misstänker att det kommer föreslås att jag ska sitta oftare...... Jag förstår INTE hur jag ska få till det.... Varannan vecka när jag har Rasmus FUNKAR det bara inte med tiderna. Och dom veckor jag inte har Rasmus kommer jag jobba mycket med röntgen. Nä jag vet inte ja....
Jag är så less på dom där jävla måsarna som sitter däruppe på sina höga hästar och bestämmer en massa dom inte vet ett jävla skit om! VAKNA FÖRHELVETE!!

Ah och just ja. Jag har gått ner 2 hekto sen igår..... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0