Huvudvärk

Ingen bättre dag idag alltså... nähäpp.. nänä...
Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk och va helt fantastiskt trött. Kom ändå iväg till jobbet. Tänkte att huvudvärken välle ger med sig.... Nu är kl 13:40 och den har fortfarande inte gett med sig... :(
Och jag är fortfarande helt fantastiskt trött. Jag mår helt enkelt inte bra......
Jag vet inte om det är för att jag försöker dra ner på mängden mat jag stoppar i mig. Vicket gör att jag går och är hungrig nästan hela dagarna just nu. Men jag VET ju att det ger med sig snart. Försöker äta frukt men... ja.. det är ju liksom inte precis DET man vill ha.
Tänkte försöka komma iväg och springa ikväll efter jobbet. Men hur stor lust har man till det om huvudet bultar och man är sååååå trött......

Och inte får jag nått gjort på jobbet idag heller..... BLÄÄÄÄ
Nä! nu äre bara å bita ihop i ett par timmar till. Sen får man gå hem.

Föresten!! Här finns bilder från matchen i helgen. Tagna av en proffsfotograf som var med hela matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0