Hockey och fest!

Idag smäller det!
Nu kl 15 börjar hockeyturneringen mellan Atea, IT-Service Kommunen och IT-enheten Landstinget.
I typ 3 år i rad vann vi men förra året lyckades Atea knipa bucklan tyvärr.... Hoppas på revanch i år.
Har blivit tjatat och gnatad på i flera veckor nu att jag ju MÅSTE va med och spela hockey.
Men jag har lyckats slingra mig undan. hehe
Men nu ska jag snart iväg och titta på matchern iallafall och sen ska jag iväg och vaccinera Rasmus.
Men efter det är det hem å göra sig schnygg för kl 18 är det middag och FEST! :D

Nä nu måste jag ila!! :D

image536

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh va kul det låter! Ta chansen och var med å lira!! Kramar

2008-03-28 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0