Händelserikt!

Oboy vicken helg du!

Lördag match mot Sundsvall. Började skitbra och vi vann dom två första seten relativt enkelt.
Jättemycket folk var och tittade och det gick faktiskt skitbra att spela. Jag gjorde lite poäng och va väldigt stabil i försvar och servemottagning. Men i set nr 3 hände något. Vi började slarva och missa servmottagningar och som vanligt efter två misstag så blev jag ju utbytt då. Men det kändes inte som det gjorde något just då.
Jag hade spelat rätt mycket och kände mig nöjd med vad jag gjort. Tråkigt att Lillen inte fick fler chanser än några bollar bara. Jag tycker hon gjorde ett bra inhopp. Men så är det ju med denna tränare... Vissa spelare får helt enkelt inte göra några misstag alls.
Som tur var vann vi 5:e set och SÅÅÅÅ skönt att få avsluta säsongen med en seger.
Efter matchen bar det iväg hemmåt för att göra sig klar för avslutningsfesten hemma hos Lisa och Anders.
Festen var helt suveränt superkul!! En massa tok och glada ansikten. Precis som en fest i Sätra anda ska vara.
Tyvärr kunde det kanske slutat roligare... Men ibland blir det som det blir bara. Inget att hänga tandkött för som Asp uttryckte sig.

Söndag vaknade jag pigg och mådde faktiskt jättebra. Rasmus kom till mig vid 13 taget och vi drog iväg till leklandet. Alldeles innan vi skulle åka upptäckte jag att jag tydligen supit bort både VISA kort och körkort under kvällen :S MINDRE kul!!
Söndagskvällen avslutades med film och mys framför tvn.

Måndag. TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT är väl ordet! Fasen för att ha blivit gammal... bakfyllan blir som fördröjd en dag eller nått... Inte bra alls.
Och uppepå det så råkade jag i luven med en kollega. Vi bokstavligen SKREK rätt så dåliga saker åt varandra. Oxå MINDRE bra.... :S
Iallafall så är det utrett nu. Ibland blir man någons "droppe som får bägaren att rinna över" bara helt enkelt....
Har nyss varit med Petra hemma hos Asp och tittat på film. Nu ligger jag här hemma hos Peter och väntar på att han ska komma hem från jobbet så att man får kramas lite. :)

Jag hoppas VERKLIGEN det blir en bättre dag imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; www.gratisbio.se/rss.php?UserID=27211

Om du registrerar dig via länken ovan så får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!!

2008-03-10 @ 22:36:51
Postat av: Kristin

Hur många har du värvat nu då? Bio bio bio

2008-03-10 @ 23:23:22
Postat av: Mirre

Asså guu va klantigt att supa bort alla korten... väx upp! ;)

2008-03-11 @ 07:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0