En st skön helg

Det har verkligen varit en helt underbar påsk. I fredags åkte jag, Peter och Rasmus till Kolbäck för att spendera påsken där. Fredag kväll kom Johan med familj över för att äta och umgås. WOW va jenny hade fått mage. Herregud....  Jag har aldrig sett en mage stå rätt ut på det sättet förr. Hon såg ut att ha det tungt och hade tydligen sammandragningar hela tiden. Och händer inget innan så är det kejsarsnitt den 3 april som gäller. Spännande!!



Påskafton kom Stefan med familj till Kolbäck. Lilla Jonna, superbusig som vanligt. Och lilla Hannes. SÅÅÅÅÅ söööööt!! :D Och glad hela hela tiden. Enda knorret han ger ifrån sig är när han är hungrig. Och det är han rätt så ofta den lilla killen. Han väger nämligen 10 kg och är 6 månader gammal. hihi
Men bara helt underbar :)



Jag, Peter och Rasmus tog en promenad för jag tänkte visa honom lilla byn och min gamla skola.


 
Men det va så fruktansvärt kallt ute så vi klarade bara av å gå en 20 minuter. Sen vare stopp. vi höll på å frysa örona av oss.
Så vi gav oss av hemåt istället för å käka påskmiddag. MMMMMMM va gott det är då!

Söndag gav vi oss iväg hem till Gävle igen. Jag lämnade Rasmus i Gårdskär för dom oxå skulle få fira lite påsk med honom. Sen köpte vi kinamat och åkte hem till Peter och mös. Det slutade med en 5 st starköl och två filmer oxå. :)
Bruce almighty. ASBRA och rolig. Sen blev det Meet the spartans. SE INTE DEN FILMEN!! Okej.... jag erkänner. Jag har jordens dåligaste humor. Men det här... det va bara för mycket. Det va länge sen jag såg en så otroligt kass film.

    

Måndag, vaknade vid 10 och tittade ut mot strålande solsken. Åk frulle och tog sen en långpromenad runt harnäs i solen. Snacka om att man bylsade på sig för mycket kläder. vi höll på å svettas bort efter halva vägen. :)
Stannade och tog lite fina kort på havet efter vägen. :)
När vi kom tillbaka satte vi oss ute i solstolar och drack kaffe å solade. SÅÅÅ skön dag :)
Sen tog vi oss iväg mot Valbo för att inhandla en ny kaffebryggare till Peter. Åt på kungshallen och sen hem igen för att ta en tupplur i soffan. :)

Sammanfattat en helt suveränt underbar helg med lugn och ro. Vi har gått och lagt oss före tolv varje dag och fått sovit länge. Så vi känner oss utvilade båda två. :) Redo för en ny vecka. :D

Den här veckan ska jag verkligen ta tag i träningen. Det blir löpning och styrketräning.
Beachsäsongen i sikte!!!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Klart du ska med mig och shoppa någon dag ;) Lägger upp mina fynd senare ikväll, har dock INTE lyckats rota fram någon kamera... osis.

2008-03-25 @ 17:26:06
URL: http://paulinat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0