Semester tack!

Herreguuuuud va trött jag var imorse.
Rasmus hade ont i benet till och från inatt och jag fick inte somna förrän kanske vid 2.30 taget inatt. Sen vaknade Rasmus och kom in till oss imorse vid 5.30. *suck*  Happ... det var bara den 5 natten irad jag knappt sovit. Börjar lite smått bli slitigt på dagarna nu.....
Får jag inte sova inatt vet jag inte vart jag tar vägen....
Skulle helst vilja träna.. hade tänkt att gå upp till gymet imorse men ändrade mig snabbt när jag kände att varenda muskel i kroppen värkte.
Får försöka masa mig ut på en promenad ikväll så man har rört på sig iallafall....
Nä Peter. Ikväll blire sängdax tidigt! Både du och jag behöver sova.
Jäklars multimediacenter å hålla oss vakna. Ajsbajs! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0