Sammanfattning

OJ va kass jag är på att skriva i bloggen nuförtiden... verkligen...
Jag ska försöka göra en liten sammanfattning av helgen iallafall.
Vi har ju såklart hållt på att flytta hela helgen som vanligt. Peter har rustat som en tok och hunnit klart HUR mycket som helst i huset. Garderoben är så gott som klar förutom lite målning. väggarna utanpå är intakta med spackel och redo att målas. Stacket uppsatt ute vid trappan och det blev såååå fint :) Han har flyttat möbler till höger och vänster. Numera är vårt gamla sovrum Rasmus. Och vi har tagit det lilla :)
Nu känns det som att det börjar hända lite grejjer :) Det kommer bli jättefint när allt är klart.

Lördag lyxade vi dagen med lite våfflor till lunch och tacos till kvällsmat. Sen godis på det till Sverige-Spanien såklart :)



Söndag tog jag och Rasmus och promenerade till Furuvik och spenderade dagen där med Maria och Marcus.
Sen hängde dom med hem till huset, tog en fika och kikade runt lite. Väldigt trevligt :)

         

Idag måndag väntas mamma och pappa komma. Dom ska hämta lite möbler och ta med sig hem till Kolbäck.
Vi får omöjligt plats med allt i huset tyvärr... Och ikväll tänkte jag försöka städa ur köket. *puh*

Kommentarer
Postat av: Sofi

Är det en potentiell volleybollplan jag ser?

2008-06-16 @ 20:02:25
Postat av: Eken

Nja.. tyvärr inte. bara ängen på väg till Furiviksparken..

2008-06-17 @ 14:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0