Oj va dålig...

jag varit att skriva i bloggen på senaste tiden. Det har varit så mycket med flytten och allt grejjande i huset.
Flytten går framåt. Vi har tagit några kartonger i taget och plockar upp vart eftersom. Det känns lite lugnare så.
I veckan ska vi försöka få ur lite grejjer ur förrådet och nästa vecka ska vi väl flytta möblerna och jag ska sätta igång städningen.

Just nu sitter jag på jobbet och lider. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen. Ingen ställning jag ligger eller sitter i är skön utan det bara värker. Stå upp går bra. Men att stå en hel dag är ingen lek det heller direkt.... :S
Är trött som bara den av ryggonten och dålig sömn på natten så jag vet inte hur jag ska klara mig igenom dagen.
Ikväll är det Atea fotbollsfest oxå. Det blir lugnt för min del. Jag går dit, äter lite mat och umgås och sen tackar jag för mig.

Nä... fortsätta jobba kanske...




Bild på min absoluta favoritblomma! Tagen i Ytterhanäs under en skön promenad.
Jag älskar verkligen den doften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0