Semestern kan börja!

Vaknade vid 10:45 (Ooo underbara sovmorron :P) av att Petra ringde från öland. Hon och Sigge slutade tydligen 3:a i Challenger därnere. Skitbra jobbat tjejjer! :-)
Vände mig om för att gosa in mig lite med Peter en stund. Sen beslutade jag för att ta en "morgon" promenad innan frukost.
Sen blev det mysfrukost framför tv:n en stund. Efter det satte vi igång och storstädade hela huset. INTE roligt... *puh*
Men såååå skönt nu när vi är klara med det och det är rent och snyggt överallt :-)
Efter städningen tyckte vi att vi var förtjänta av grillat och en öl. GOTT!!
Där satt vi ute på gården i solen och åt grillad mat och drack en kall öl. Som Rasmus skulle ha sagt "Det här är livet" :-)
Kl 16.30 gick jag av beredskapen och nu kan ÄNTLIGEN semestern börja på riktigt. 3 sköna veckor ska vi ha tillsammans nu :-)

Till veckan väntar förhoppningsvis ett besök till Kolbäck, om min hals vill bli lite bättre så.
Och till helgen ska vi till Peters pappas stuga i Hudik och mysa :-)
Sen får vi se vad som händer :-)

Nu kan semestern äntligen börja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0