Men förbannade tid!

Dagarna går sååååååååååå långsamt. Men BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ va less jag är. Aldrig har det väl varit drygare å sitta på jobbet.
Jag som vanligtvis tycker mitt jobb är rätt så kul. Men inte när man är fast i supporten varje dag. Okej... inte många samtal alls. Men då blir man ju irriterad när dom ringer istället för att man blivit bekväm av sig....

Kl är nu 13.00 och jag sitter och zippar på min typ... 4:e kopp kaffe idag.. :-O
Ja vaddå?! vad ska man annars göra för å få dagarna å gå... Vatten funkar ju inte, då måste man ränna på toa varannan kvart. :-\
Snälla Kärstin! Underhåll mig med lite surfingmaterial :-P   


Inget kul som händer heller verkar det som. Skulle kanske ha spelat Open med Elin i bromma på lördag. Men det verkar inte bli någe pga för några lag anmälda. *suck* sen har jag ju beredskap så någe festande blir det ju knappast... Inte för att jag är jättesugen på att festa direkt... :-\  

Oboy! Ett samtal i kön!!  WOHOOO!!!     







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0