Trasig?

Nä nu är man där igen, åldern.... Hmm... Eller så är jag kanske bara ovanligt klantig?
Efter den fruktansvärda svackan i helgen ( eller hela den här sidan året!) så gav jag mig FAN på att göra en bra träning i går. Kände redan under uppvärmning att jag var lite trött i kroppen, men under inbollning så försvann det. Det gick bra och jag fick bra träff på bollen.
Träningen startade med spiketräning. NU kände jag riktigt hur sliten jag var igentligen. Det kändes knappt som att jag lyfte från golvet när jag hoppade och armen/axeln ville inte alls det jag ville. Prova olika tekniker, grejja, dona... DET SKA BLI RÄTT JÄVLARIMEJ!!! Men nä.... Efter ett tags trixande kändes axeln mest som ett slappt snöre som hängde efter kroppen. Ganska så bortdomnad, men ingen smärta tack och lov. Det betyder att jag bara är trött och sliten i axeln. Till råge på allt så blev jag så förbannad för att det inte fungerade så jag tog satts allt vad jag hade och kickade in en boll i vägen.... Det skulle jag INTE ha gjort. KNÄ HELVETE!!! Hur kan man va så dum.. kändes som knät böjdes åt handra hållet en kort sekund där.
Så nu sitter jag här med en axel som är slapp, ett värkande knä och en rygg som är typ... jättesne.
Tur att man ska till ryggknäckarn idag. :) Å tur att det är vilohelg från matcherna. :)
Å ännu mer tur att vi ska ha en SKITROLIG lördag :D Bowling, church street och sen PARTEY! :)





image450image451image453

Kommentarer
Postat av: Petra

Kanske du ska hoppa øver bopwlingen och spriten så du inte skadar dig ænnu mer? :P

2008-01-30 @ 11:32:10
Postat av: Eken

Petra: ÄHH!! Inte då :P

2008-01-30 @ 11:47:59
Postat av: Eken

ojojoj.. den där strawberry daquiryn ser verklit smarrig ut. MUMMA!!

2008-01-30 @ 11:50:11
Postat av: Peter

Det blir ingen strawberry daquiry för dig...hehe

2008-01-30 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0