Snart äre dax :)

Efter julens all mat och liggande på sofflocket så har man väl gått upp ett och annat kg antar jag. Det kändes om inte på första träningen i torsdags som inleddes med 1 timmas fyspass. Huh! säger jag bara. Men till och med det va faktiskt kul. Man va så sugen på att träna och röra på sig så det gick bra.
Sen att man blev yr i skallen och hade gele i bena efteråt när vi skulle ha bollpasset var en annan sak. :)

Fredag oxå träning. Sååå skönt och sååå kul. Nä.. bra kan man inte säga att det gick. Men roligt :)

Söndag träningsläger 10-12 och 15-17. Första passet.. ett ord: KATASTROF!
Vi såg ut som ett sämre div 3 lag..... Genant...
Andra passet MYCKET bättre. Första träningen som laget började se ut som det gamla vanliga IK Sätra igen.
Lisa bankade som en gud igen :)
Så förutom två stukade fingrar, en vrickad vrist och ett svullet och ont knä så har helgen varit skiiiiitbra :D

Ikväll är det träning igen och vi räknar alla timmarna nu fram till fredag när det är dags att åka iväg på första bortamatcherna i Allsvenskan. Själv kommer jag att hoppa över den första matchen mot Falköping (Volleybollgymnasiet) eftersom Rasmus fyller hela 5 år då och vi ska ha barnkalas.
Men jag reser nedåt söndag morgon för att joina laget i den andra matchen mot Jönköping. Ska bli SÅÅÅ kul :D
hela laget känns taggat och spänt. Vi har inga förväntningar på oss och vi ska bara ha roligt och spela så bra vi bara kan.

Inget att förlora brudar. Nu rullar vi!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Inga førväntningar! Va pratar du før skit! Jag sitter ju här borta opch FØRVÄNTAR mig SKROTNING!! :)

2008-01-08 @ 12:24:51
Postat av: Eken

hehe. Jaja men det är ju bara du ;) hihi

2008-01-08 @ 14:53:34
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Sofi

Nu rullar vi...
Hmm, tala för dig själv. Jag har minsann gått ner under julen!

Petra: Det finns en viss risk att det blir skrotning och det av brudar som var nyfödda när jag började spela volleyboll. Jag hoppas hellre på jämna och roliga matcher - gärna med Sätravinst som utgång.

"Allt kan missförstås om man bara anstränger sig lite"

2008-01-08 @ 15:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0