Nervklen...

Efter några dagar med mysko mage, lätt illamående och en rätt risig träning från min sida i tisdags så troooor jag nu att magen börjar rätta till sig. Jag har druckit RÄTT så mycket vatten dom här dagarna. Börjar faktiskt känna mig piggare. Ja... förutom i morse då när det kändes som jag ville krypa under täcket igen och försvinna från jordens yta. Bah!! Mornar har aldrig varit min starka sida... Snälla kan det bli ljusare snart!!

Sen räknar man ju minuterna nurå tills det är lördag och klockan blir 14. För i helgen är det nämligen hemma preimär för allsvenskan! Lördag kl 14:00 möter vi Tierp och på söndag kl 16:00 möter vi Bromma.
Jag är så SJUKT nervös redan. :P
Och det är så mycket som måste fixas inför helgen. Programbladen ska bli klara, det ska sättas upp affischer om matcherna ute, vi ska ordna funktionärer som skriver, bläddrar och sköter hotline, fixas fika som ska säljas mm mm. MASSOR att göra. Tur att vi har ett så jäkla grymt teamwork med allt :D

Och roligast av allt!! Våra nya overaller kommer till helgen. TJOHOOO!!! Helsvarta med vit text. Våra namn och nr på. Sen får vi nya uppmärmningströjor oxå. Röda den här gången tyckte vi skulle va snyggt :D
Sen har vi ju redan fått flera sponsorer tryckta på våra matchdräkter och nya väskor med våra nr på så vi kommer va så SJUKT snygga när vi kliver in i hallen på lördag :P

Är igentligen sängdax nu.... Å med tanke på hur trött jag va i morse så borde jag verkligen..

Nä.. Om man skulle göra som du Mirre. Hänga lite tvätt kanske.......


image433

image434


Kommentarer
Postat av: Mirre

haha, schysst att sätta in behind bilden!! =)

2008-01-17 @ 11:13:18
Postat av: Eken

Ähh inget å skämmas för. Vi Sätrianer har ju Gävles snyggaste asses! :P

2008-01-17 @ 13:01:16
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Sofi

Ja, det gäller bara att få nån sponsor att fatta det, därför var det ju väldigt smart av dig att visa vilken stooor tom yta det finns där!

2008-01-17 @ 21:00:02
Postat av: Asp

Sweet! :D Go sätra!

2008-01-17 @ 21:12:45
URL: http://andersasp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0