Två sprut i varje borre....

Jahapp!! Träningen igår inleddes bra. Det såg faktiskt jättebra ut för alla. Tills.... Maria gick å stukade foten!!!
Bra timing Maria ;)
Det känns inte riktigt som att vindarna blåser medåt för laget just nu.... Men jag tror att vi kommer till matchstart med full trupp iallafall. Sen får vi väl se hur det ser ut under matchen.
Håller tummarna hårt för att Lisa känner att det är ok att spela.

Ja och efter träningen gick jag då på span för att leta efter Rasmus som hade lekt med Salomon hela tiden.
Hittade dom inne i samlingsrummet. Stack in huvudet och såg två små ljus stanna upp i rörelsen dom höll på med och tittade på mig med stora ögon.
Jag anade DIREKT oråd. Tittade runt lite.... och såg Rasmus rygg. Rasmus hade tydligen agerat ritpapper.
För hela hans rygg var målad på med tushpenna. *SUUUUUCK*
Men va säger man och vad gör man.... det är ju redan gjort och jag hade ju faktiskt inte koll på vad dom gjorde....
Och Sofi, efter vad jag förstod så var det inte bara Salomons fel utan tydligen så hade dom "teamat" ihop sig rätt bra i det här. Hum.... Nästa gång tar jag nog med mig kritor istället.... BUSUNGE!! :P

Imorse blev jag väckt lite senare än vanligt. Min egen klocka hann faktiskt ringa innan Rasmus kom in och gosade ner sig bredvid mig i sängen. Jag fick ligga och morna mig en stund medan han låg och filosoferade lite.
Jag hade lovat redan igår att vi skulle äta mysfrukost på mitt jobb idag. Så vi behövde inte stressa iväg till Dagis imorse. Utan vi tog det lugnt och kom till mitt jobb strax efter 8.
Tog transportcykeln jag använder å frakta grejjer mä här på jobbet. Han fick åka och jag körde.
Så drog vi iväg och handlade färska mackor mä ost och gurka. Sen blev det mumsa med choklad och goda mackorna och en stunds mys och prat innan vi travade iväg till dagis.
Man får väl passa på och ha sånna här mysstunder nu när han går på dagis och man inte behöver passa en massa tider. :)

Idag känner jag mig iallafall mycket piggare. Bara lite nästäppa kvar, men då äre ju tur att man har sin nässpray. Två sprut i varje borre så är det problemet löst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0