Taggning på hög nivå!

Det blev snöpligt igår... Första set liksom bara.. försvann. Vi blev totalt bortservade faktiskt om vi ska sätta fingret på det. Och Lisa stod ju där igen.. Men det dröjde inte så länge innan hon fick kliva av. :(
Andra set skärpte vi till oss lite... men fick inte till det riktigt ändå. Servemottagningarna var dåliga och vi kom aldrig till anfall ordentligt.
Tredje set däremot skärpte vi till oss rejält. Vi följdes åt ända till 18-18 när dommar JÄV....!!! Dömde IN en smach Tierp gjorde som landade ungefär 2 dm utanför plan. Han tittade på HELT fel linje och dömde bollen till Tierp. Hela laget blev helt galna å började gapa å skrika åt honom. Till och med Tierpspubliken kommenterade "Den där va ju FETT ute den".....    Jag är rätt säker på att han visste hur fel han hade för vi fick gorma hur mycket vi ville utan ett endaste gult kort.... =)
Jaja... och i vanlig ordning när något sådant här händer Sätra så sjunker laget och vi började tappa boll på boll. I servemottagning då såklart oxå. Så det slutade med förlust 25-20. BLÄÄÄÄÄ
Och ALLTID att vi förlorar med 3-0!! Jag fattar det INTE! Sugit värre....
När man åkte hem kändes det inte som man spelat nån match. Det blev bara... swish.. swach... PIIIIP slut liksom...

Nåja, jag har redan nu börjat tagga inför morgondagens match iallafall. Det är ungefär det enda jag har i huvet idag. Äta nyttigt, sova bra, smörja knät, proppa vitaminer!
Imorrn kommer vi ha min familj som publik oxå!! Imorrn då JÄVLAR!!!
Bollen är rund, allt kan hända :P

Nä... om man skulle ta å handla sig en choklad kanske......  =)


image467

Kommentarer
Postat av: lovisa

trevlig helg!

2008-02-22 @ 15:00:40
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0