Snorig, snorigare, snorigast...

Mmm.. Det ser ljust ut det här inför torsdagens match emot Tierp. OR NOT!
Halva laget verkar vara snoriga och smårisiga just nu. Redan i helgen satte det igång på vissa.
Jag är ju snorig sen förr, Sofi verkade ju vara ett snäpp snorigare ändå och slutligen Mirre som då är vår all time snorigaste denna vecka :D Hon är just nu sängliggandes, gissar med en påse chips å en dricka...hum...
Lisa är ju fortfarande skadad men fick ett bra besked idag att hon kan spela, OM hon klarar av smärtan dvs.... :S
Mmm... Vi får väl se hur det går. Men jag hoppas innerligt att hon blir mirakulöst helad på dom här två dagarna som är kvar nu.

Annars så... Nja inte mycket. Rasmus kom till mig igår och vi inledde vår vecka med lite fikamys framför Bolibompa.
Chokladrutor och påskmust. MUMS!
Lite senare kom Peter till mig och jag gjorde lite snitzel och stekt potatis och vi mysade med det och varsin öl framför TV:n. MYCKET mysigt :D Efter en helg med bara volleyboll i huvudet så ville jag återgälda honom lite.
Jag tog ditt råd Petra. Vardagsmys ÄR faktiskt jättebra :)

Imorse vaknade Rasmus 6.00.... *suck*  Men konstigt nog så är jag ganska utvilad på mornarna nuförtiden.
Om det har med rosenroten, kinesiologin eller bara det faktum att våren är på väg och det är ljusare på mornarna vet jag inte.... But its aaaaall goooood :D
Så vi anlände iallafall till dagiset kl 7:40 imorse. Jag möttes än en gång av min kollega och rumskamrat Andreas förvånade min att jag var så tidig. hehe
Snart ska jag gå och hämta honom på dagis, hem och laga mat och sen iväg till träning.
Sofi skulle ta med sig Salomon och Stella idag så han får några att leka med. Perfekt :D

Ses snart tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu får vi lägga till Marias stukade fot på listan.
Och så var de bara sex...

2008-02-20 @ 09:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0