Morrn morrn

Igår blev jag och Peter fast vid en film, Gone baby gone. HEMSK film. Titta INTE på den. Alltså... den va ju bra på någe vis... men man mådde så fruktansvärt dåligt av att se allt skit. Usch...
Iallafall så blev det inte sängen förrän vid 1 taget. Jag och Peter låg och dividerade lite om vi skulle stäla klockan eller inte. Jag sa "nänä, det behövs inte, jag lovar att Rasmus väcker oss tidigt"
Peter: Jo.. kanske.. men han KAN ju faktskt sova till 8. Jag: Nä.. jag kommer vakna tidigt imorrn...."
Och MYCKET riktigt. Kl 6 står en klarvaken kille bredvid min säng. *suck*
Själv kände jag mig alldeles mosig i huvet och trött som ja... jag vet inte...

Ja.. jag är ju inte den PIGGASTE personen idag kanske. Och Peter som är sjuk och hoppades på att få sova... stackarn. :P

Nåja, nu har jag stoppat i mig en ordentlig frukost mä mjölk å flingor, en halv grape, två rostade mackor, 2 glas apelsinjuice och en kopp kaffe. :)

NU ska vi åka på match i Bromma. Wish us luck!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har chansen att vinna en design i min blogg!
Var gärna med & tävla! :)

2008-02-23 @ 09:28:36
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0