Fy fan vilken dag..

Fy fan vilken jävla dag det här har varit. Vaknade kl 7 imorse och frös som ett as. Drog på mig ett extra täcke och låg å huttrade en stund. Kände mig mosig, trött å febrig och inte alls pigg.
Vinglade upp skakandes och tog mig in i duschen där jag stod ett bra tag för å få bukt med den värsta frossan.
Frukost? Nä... inge hungrig idag heller....
Iväg till jobbet och direkt gå till LH.... pain in the ass är ett lindrigt ord. Fast den här gången har han varit rätt trevlig.
Men den här dagen gick inge vidare... hjärnan kändes helt svampig när jag försökte tänka ut lösningar så jag fick ta hjälp av Hasse. Det löste sig inte.... han får köpa ny dator. Det tog BARA 6 timmar å komma fram till de.. :S
Tack å lov blev han inge arg utan gick med på att beställa en ny.
Nu är kl snart 3 och jag är fortfarande mosig och känner mig febrig i hela kroppen... konstig känsla.. Men jag vet var den kommer ifrån.... 
Lyckades iallafall få nått i magen på lunchen så det känns något bättre. Men nu ska jag åka hem och försöka ta det lugnt. Ingen idé å sitta här när man inte ens kan va trevlig mot folk...

Jahapp... Alla hjärtans dag imorrn då... Känns som att en del av det jag tänkte göra är förstört. Känns inte riktigt.
Vi får se vad som händer. Det är något magiskt med tid..... Den brukar lösa saker.

Tjejerna vill att jag ska hänga med ut på Kåren ikväll. Tjejfest hemma hos Carin först. Men jag vet inte....
Kroppen säger "Göm dig hemma under täcket"
Hjärnan säger "Du VET att du mår bättre när du umgås med kompisarna"
Vi får se vad som händer där med.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Vi vill helst ha dig med, men annars så står kåren kvar en annan dag... å vi med förhoppningsvis =)

2008-02-13 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0