Det blev nej och nej

image469
Ingen Svenska Cupen och inget elitseriekval det här året..... SUUUURT!!!
Samtidigt som jag såklart förstår folk, man måste se om sitt eget först. Jag hoppas verkligen vi får till ett bra lag till nästa säsong så vi kan satsa på att gå upp i elitserien.

Annars idag då..... Ptja.. Cellprov (öhh AJJE), enhetsmöte (jag höll ALLVARLIGT på att somna)  och nu supporten resten av dagen.. mm se där ja, tack för kaffet... *suck*
En bra grej är ju att det förbannade regnet äntligen har slutat flöda. Nu är ju till å mä solen framme igen. :)

Funderade idag när jag gick till mötet hur många gånger jag igentligen gått den där vägen genom kulverten fram och tillbaka.... Hade jag inte haft musik i öronen så hade det varit outhärdligt...
Zebra skrivare hit och scannrar dit. Hmm... jag känner mig lite pessig.. Undra om det är dags å söka sig om efter ett nytt jobb. Speciellt nu när support öppetiderna ska ändras till 07.00-18.00!! Dum som man är trodde man kanske att den cp idén skulle försvinna när generalpuckot som kläckte den blev "omplacerad". Men ICKE!!
Och igår fick man reda på att pappa varit inne på akuten igen... bara för hundrafemtielfte gången på kort tid... :(
Fan.. det här är ingen bra dag....

Nä... En dag i taget Kristin. En dag i taget....


Kommentarer
Postat av: Petra

Hmm Elitseriekval.. ær inte det lite att ta i?! :)
Du ska iallafall va glad att regnet var bara en kort stund.. hær ær det HELA tiden!

2008-02-27 @ 16:31:33
Postat av: Mirre

Låter inge vidare... skickar över en kram
XXX

2008-02-27 @ 17:59:27
Postat av: Sofi

Blev det verkligen NEJ till svenska cupen? Jag tyckte inte att det blev nåt svar alls direkt... Jag har i a f inte gett upp hoppet - det kan liksom bli "sista helgen med gänget" typ.

Och Petra: Kvala kan man ju göra (och hoppas att man inte går upp ;-) )

2008-02-27 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0