Dax igen då!

Dax för match igen då! Allt det sura jag skrev här längre ner har jag glömt bort redan. Nu är jag ju sugen å spela igen. Eller ja... inte glömt bort men.. ja..  Jag lär väl som sagt hålla ut nu när det bara är 5 matcher kvar att spela.
Vem vet när man spelar Allsvenskan igen..
Det har varit en sjujäkla åktur det här. Från div 2 raka vägen upp som segrare i div 1 Norra.
Efter det Allsvenskan med dubbelhelger i två månader i sträck. Man känner faktiskt av i kroppen att man borde vara mer tränad än man är. Mitt knä är inte det bästa längre heller... Har nog helt ärligt aldrig varit såhär dåligt..
Det värker på dagarna och är mer svullet än tidigare. Knaprar inflamationshämande som zoo tabletter å smörjer mä voltaren. Men va gör man inte :)
Jag tror dom flesta i vårt lag har blämmor här och där vid det här laget.
Å nu vill jag INTE ha nå elaka kommentarer om ålder å benskörhet här inte!!!! ;) Jag har åtminstonne inte brytit nån lårbenshals... än... :S
*host* Iallafall.... så har vi match idag då. Derby mot Tierp kl 18.30 i Aspenshallen i Tierp. BE THERE!!


Numera går tankarna mer och mer mot sommaren och den där underbara sanden under fötterna... Det där nätet och den där bollen..... AHHHH!!

image466

Kommentarer
Postat av: Sofi

Synd att nätkanten täcker för ditt ansikte, annars är det en jättebra bild!

2008-02-21 @ 21:21:10
Postat av: Eken

HAHA!!

2008-02-21 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0