Don´t mess with the pregnant lady!!

Fy fasen... Det känns som jag varit på dåligt humör i 2 dagar nu *suck* Jag vet inte... men minsta lilla grej retar gallfeber på mig.
Veckan började ju inte bra när det kom inseglandes ett surt mail från chefen om att man beställt ett mobilt bredband för 199 kr/mån. För att jag och kollegan inte kunde samsas om ett abbonnemang nej DET var då INTE anledning nog att beställa ett till. Men vad i helvete ska man ha för anledning dårå??!!!  OCH VI SOM FÖR HELVETE INTE FÅR ETT SKIT HÄR PÅ IT-SUPPORT!!! iNTE ENS ETT YNKA SKETET JULBORD KUNDE DU HOSTA FRAM!!!  Gaaahh!!  *andas*
Efter diverse mailkonversation så insåg jag att jag skulle kunna säga vad fan som helst i det här stadiet så jag valde att inte fortsätta mailandet. Och skälla ut chefen i dom här tiderna är väl inte världens bästa idé.....
Hormoner är INTE att leka med gott folk.

Och den här förbannade supporten som man ALDRIG blir av med. Jag har snart jobbat här i 9 år och till å mä nu sitter jag här. Jag blir uppriktigt sagt på dåligt humör och grinig så fort jag bara ser det där jäkla teleq programmet.
Det blir som svårt å va trevlig mot folk.... Även om jag så klart ÄR det, kundfokus ni vet ;-). Men är det nån jäkel som ringer å är otrevlig, då tänker fanimej jag oxå va de!. Sådetså!! Don´t mess with the pregnant women! hehe
Ja nu sitter man iallafall här som nån jäkla ostbåge å hänger.Orka engagera sig när ledigheten hägrar.... Nä usch va neg jag låter nu... Men ibland måste man få skriva av sig helt enkelt ;-)

Tur att man har en underbar sambo att komma hem till på kvällarna som förgyller ens tillvaro :-D

Nu börjar ju veckan gå mot sitt slut så nu har man lite kul att se fram emot. Ikväll efter jobbet så blir det julfika hemma hos Maria med gamla volleybollbrudarna. Ska bli kul å träffas igen. Några av oss har inte setts på ett bra tag. Det blir ju inte så när folk bor utspritt och man inte tränar ihop flera ggr i veckan längre.

Imorrn ska jag, Lisa, Carin och Mia ta en svängom på krogen. Det lär väl bli sista omgången för mig på ett bra tag antar jag :-) Åååå det lär ju inte bli någe tajt sittande linne direkt. hehe

Lördag och söndag finns inget alls planerat!! Härliga helg :-D Fatta va UNDERBART!! Ingenting finns planerat! Ahhh!! :-D

Just ja!! Igår släpade jag mä mig en gäspande trött sambo på valbo för å handla julisar. Och under julklappshandlandet så inhandlades mina första par mammajeans :-D  *stolt* Okej, dom är inte skitsnygga, men dom duger helt klart. Lite stora oxå så jag har nått å växa i :-D





Kommentarer
Postat av: Mirre

Du kan väl ta Peters byxor när du börjat växa? =)

2008-12-18 @ 15:28:09
Postat av: mia

haha ja vill du så kan jag fixa det ;) säg bara vad du vill ha så kan jag klura ut nåt

2008-12-18 @ 17:22:54
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha, nu ska inte du vara sån! Jag har köpt två tröjor på mammaavdelningen på HM.. :P

2008-12-18 @ 22:24:42
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0