Vitaminer is the shit!

Vaknade i morse och frös som en dåre. När Peter gick upp fick han lägga sitt täcke över mig oxå. Mosade in mig och somnade om direkt. Fy F*N va trött och mosig jag är idag.
Kom knappt upp på bena och kände mig så vimmelkantig... usch! Tror jag har lite feber idag.
Jag är så less på detta småsjukande hit och dit. Varför VARFÖR kan det inte bara bryta ut och man får ligga dyngsjuk i några dagar med 40 graders feber och sen är det BRA! Varför!
Nu har jag iallafall inhandlat rosenrot och C vitamin till förbannelse och tagit min första dos.
Nu JÄKLARS ska vi bli friska  i vår familj. Banne mig!

Nä! Nu får den här dan ta slut snart så jag får åka ner på stan och kolla efter en jacka :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0