AHH!! Va göru?

Sådärja, idag gick det aningens lättare att ta in information på jobbe. För igår satt jag bara å nickade när Hasse satt och pratade. Såg bara en mun som rörde sig...  totalt tom i bollen. Trött som ett as när jag kom hem. Tvingade mig själv att inte somna i soffan. Men vid 22 taget lyckades jag slockna ändå när vi låg och tittade på Harry Potter 2.
Peters fel? Ja sen tog det ju en stund å somna igen då.... kul :-\
När jag till slut lyckades somna så fick jag ett av mina berömda cp ryck där runt 3 taget och höll på att skrämma skiten ur Peter. Han kasta sig upp ur sängen
Peter - AHHH!!!  Va göru?
Jag - *host* *harkel* Nää.. jag ska ju kissa.. bara... Va äre?
Peter (stirrandes i mörkret med sura trötta ögon) - Fan varu skräms

Ja idag var det iallafall lite lättare å koncentrera sig på jobbet. Aningens piggare kände jag mig iallafall.
Andra träningen med Tierp ikväll. Gick faktiskt lite lättare idag oxå. Ben FAAN va ont jag har i låren. Dom har inte läkt sen förra träningen. Jag har verkligen INGA muskler kvar alls... Allt bara liksom hänger och dallrar istället.. Blääää!!
Nä nu jäklar blire hårdträning. Löpning imorrn?

Känns bra iallafall :-D Mår verkligen jättebra i hela mig när jag får träna. Jag tror det kommer bli en bra höst :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0