Katjiiiiing!

Har precis kommit ut från ett utvecklings/lönesamtal med min chef. Och guess what! ÄNTLIGEN efter alla dessa år har jag fått lön för mödan. Det var visserligen inte JÄTTE löneökning men mycket mer än jag fått förr om åren.
Och det bästa av allt, jag fick höra att jag gör ett bra jobb och går framåt i utvecklingen :-D

Livet går ju inte alltid i medvind. Och när man har det jobbigt privat så är det svårt att inte låta det spegla av sig i arbetet.
Människan fungerar ju inte riktigt med en känslomässig av och på knapp, även om jag många gånger önskat det.....
Och som mina nära och kära vet har det varit några jobbiga år för mig.
Men nu äntligen börjar mitt liv att reda upp sig. Sakta men säkert :-D


KATJIIIIIIIIING!!!



Kommentarer
Postat av: Kärstin

Jihooo! Grattis!

2008-08-14 @ 10:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0