Jag blåser min torr...

Det var festival i stan och en kvinna som var där var i desperat behov av att kissa.
Kön var på tok för lång så hon högg tag i en karl som gick förbi och frågade om hon kunde få följa med honom in på herrarnas istället.
Han svarade: Men där finns ju bara en ränna?
Kvinnan svarade: Jaja, men kvinnor kan!
Mannen tyckte att det här kunde ju bli lite intressant att se så hon fick hänga med.
Hon la upp ena benet på rännan, pinkade och la sedan av en riktig rökare.
Mannen: Men det där var väl lite onödigt...
Kvinnan: Varför det? Du skakar din torr och jag blåser min.


AHAHAHAHA!! Ja jag vet, jag har dålig humor. ;-)



Kommentarer
Postat av: Kärstin

Hahaha:-) Jag gillar'n.

2008-08-21 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0