Grattis till mig då


Fyller 31 hela år idag gör man då. Tänkt va tiden går... Och inte känner man sig en dag äldre än 20 ;-)  heh

Jaja, mor och far har varit här och fikat och Peters pappa och Carina har sjungit för mig i telefonen.
Fick en jättebukett med röda rosor av Peter, världens finaste kort med världens underbaraste text skriven på.
"Till min kärlek
Först tyckte jag om dig
Sen tyckte jag ännu mer om dig
nu älskar jag dig mest av allt
Jag vill ge dig månen
men hoppas min kärlek och blommor räcker nu
Älskar dig
Din Peter"

Massor av grattis på msn och sms av vänner och kära. Vad mer kan man begära :-)



Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis i efterskott!!



Då är det ju dig vi firar till helgen när det är fest! :D



Jag har redan satt Jägern och Minttuun på kylning!! ;) HAHA

2008-08-06 @ 10:24:07
Postat av: Kristin

Bluääää minttuu... :S

2008-08-06 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0