Nostalgi

Satt och kollade igenom gamla bilder jag har lagrade på datorn. Från fester och resor mm.
Och ramlade över en liten film från när jag och Maria var i Holland och hälsade på Jenny.
Herregud vilken rolig resa det va. Det är nog lätt en av dom roligaste resor jag varit med om (korta och långa inräknade). Jag har alltid känt att det ändå är skönt att åka hem när det är dags för det. Men den här gången var det bara sorgligt att behöva åka hem. Både jag och Maria kände att vi gärna hade stannat några dagar till. Och jag minns att vi lovade varandra att vi skulle åka tillbaka nästa år igen. Kanske till och med tidigare.
Men.... Nu har det gått 2 år sedan vi var där och vi har fortfarande inte kommit iväg. Igentligen är det ingen dyr resa så det kan man inte skylla på. Jag vet inte ja.....  Jag längtar iallafall tillbaka dit och jag saknar Jenny massor!
Speciellt när man tittar på den här filmen som jag hittade. Jenny filmar när jag och Maria dummar oss och har roligt åt det. Jag kom på mig själv med att sitta och le som ett fån när jag tittade och alla känslor kom tillbaka från då.
Så nu sitter jag här på jobbet och känner mig lite piggare och gladare än jag var för en stund sen.
Tänk va nostalgi trippar kan göra :D

         

         

Kommentarer
Postat av: Maria

Som sagt,, ett stort flin :0)

2008-05-06 @ 17:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0